«Σκάσατε» στο φαγητό; Υπάρχει λύση!

«Σκάσατε» στο φαγητό; Υπάρχει λύση!
Παρασυρθήκατε τις προηγούμενες μέρες και φάγατε πολύ; Δείτε πως θα επιστρέψετε άμεσα στον υγιή τρόπο ζωής.

Το Σαββατοκύριακο, ειδικά, όλοι παρασυρόμαστε και τρώμε πολύ παραπάνω χαραμίζοντας ότι κάναμε μέσα στην εβδομάδα. Όμως, δεν πρέπει να συνεχίζουμε στον ίδιο αυτοκαταστροφικό ρυθμό αλλά πρέπει να ανακάμψουμε. Ας δούμε πως:

1) Ας ανακουφιστούμε: Μετά από ένα τέτοιο φαγοπότι, πρέπει να προτιμήσουμε ένα ελαφρύ πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες, όπως δημητριακά με γιαούρτι και φρούτα ή ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης με αυγό.

2) Νερό: Αρχίστε και πίνετε πολύ νερό. Η αφυδάτωση του οργανισμού μας κάνει να ζητάμε συνέχεια φαγητό. Το νερό θα απομακρύνει την αίσθηση της πείνας και θα σας κρατήσει μακριά από το φαγητό.

3) Σπιτικό φαγητό: Έρευνες δείχνουν ότι όσο περισσότερο τρώμε σπιτικό φαγητό, τόσο πιο αδύνατοι είμαστε. Τα φαγητά που παίρνουμε απέξω είναι συνήθως πλουσιότερα σε λιπαρά και θερμίδες οπότε καλό θα ήταν να τα αποφεύγουμε, ιδιαίτερα μετά από την υψηλή κατανάλωση φαγητού τις προηγούμενες μέρες.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …