5 τυχερές (και υγιεινές) τροφές για το νέο έτος

5 τυχερές (και υγιεινές) τροφές για το νέο έτος

Το 2012 μας χτύπησε την πόρτα, το υποδεχτήκαμε ευγενικά και τώρα περιμένουμε να δούμε τι καλό ή κακό θα μας φέρει! Κάποιοι, πάντως, για να προλάβουν τυχόν ατασθαλίες του, έχουν διάφορα γούρια στις τροφές για να έχουν έναν καλότυχο χρόνο!

  • 1. Γάδος και Ρέγγα

Ο γάδος και η ρέγγα συνήθως τρώγονται κατά τα μεσάνυχτα στη Σκανδιναβία, στην Πολωνία και στην Ιταλία για καλή τύχη και για να διασφαλίσουν τις καλές ψαριές για τους αλιείς το έτος που έρχεται.

Το ψάρι είναι πάντα μια καλή επιλογή για γεύμα, και ο γάδος και η ρέγγα είναι πλούσιες πηγές πρωτεϊνών, ω-3 λιπαρών οξέων και βιταμίνης Β6.

  • 2. Noodles

Σε πολλές Ασιατικές περιοχές, τα noodles τρώγονται ως σύμβολο της μακροζωίας. Μάλιστα πρέπει να τα τρώνε χωρίς να σπάσει κανένα από αυτά. Τα soba noodles είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Ιαπωνία για την Πρωτοχρονιά.

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, σε σελήνιο και σε ψευδάργυρος και δεν έχουν γλουτένη.

  • 3. Μαυρομάτικα φασόλια

Τα φασόλια είναι μια δημοφιλής επιλογή σε παγκόσμιο επίπεδο, όταν μιλάμε για καλή τύχη: στον Νότο είναι παραδοσιακό να τρώνε μαυρομάτικα φασόλια για την Πρωτοχρονιά. Μια παράδοση που χρονολογείται από τον Εμφύλιο Πόλεμο. Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι τα μαυρομάτικα φασόλια αντιπροσωπεύουν τα κέρματα και θα φέρουν οικονομική τύχη για το νέο έτος. Για περισσότερη τύχη, ρίχνουν στην κατσαρόλα ένα κέρμα και όποιος το βρει στο πιάτο του θα έχει στο πλευρό του την τύχη με το νέο έτος.

Τα μαυρομάτικα φασόλια είναι τα ιδανικά για να αντικαταστήσουν το κρέας και είναι πλούσια σε κάλιο, σίδηρο και φυτικές ίνες.

  • 4. Βραστά λαχανικά

Τα χόρτα, το λάχανο, η σέσκουλα, και το μπρόκολο είναι μερικά ακόμα τρόφιμα που φέρνουν γούρι κυρίως στον Νότο. Δεδομένου ότι τα βαθιά πράσινα φύλλα μοιάζουν με τσαλακωμένα χρήματα όταν μαγειρεύονται, οι άνθρωποι πιστεύουν ότι η κατανάλωση τους θα τους φέρει οικονομική τύχη.

Τα σκούρα πράσινα λαχανικά είναι μια πολύ σημαντική πηγή για την διατροφή: είναι χαμηλά σε θερμίδες, γεμάτα σε βιταμίνη Α και αποτελούν, επίσης, μια καλή πηγή φυτικών ινών.

  • 5. Σταφύλια

Στην Ισπανία αντί να πίνουν σαμπάνια τα μεσάνυχτα, τρώνε σταφύλια. Η παράδοση έχει τις ρίζες της στις αρχές του 20ου αιώνα, ως ένας τρόπος για τους αμπελουργούς για να απαλλαγούν από τα πλεονάσματα που έχουν στις καλλιέργειες.

Τα σταφύλια είναι μια πλούσια πηγή πολυφαινολικών αντιοξειδωτικών και βιταμίνης C.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …