5 τρόποι για να αρχίσετε μια «καθαρή» διατροφή

5 τρόποι για να αρχίσετε μια «καθαρή» διατροφή

Ποτέ δεν είναι αργά για να αξιολογήσετε τη διατροφή σας και να αρχίσετε να κάνετε κάποιες υγιεινές αλλαγές. Η επιλογή για πιο «καθαρή» διατροφή μπορεί να σας δώσει περισσότερη ενέργεια, να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα, και επιπρόσθετα να ρίξει εκείνα τα ενοχλητικά κιλά των γιορτών που σας βραίνουν ακόμα.

  • 1. Επιλέξτε βιολογικά

Για να αποφύγετε να εκθέσετε το σώμα σας σε επιβλαβή φυτοφάρμακα, χημικά, αντιβιοτικά και ορμόνες, προσπαθήστε να αγοράζετε πιστοποιημένα βιολογικά τρόφιμα. Δεν είναι υγιεινό μόνο για εσάς, αλλά και για το περιβάλλον.

  • 2. Αποφύγετε τους μεσαίους διαδρόμους

Παρατηρήστε πώς πάντα στο μεσαίο διάδρομο τα super markets τείνουν να είναι εφοδιασμένα με όλα τα κουτιά και τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα. Εκεί θα βρείτε κυρίως τα ιδιαίτερα επεξεργασμένα τρόφιμα με μικρότερη διατροφική αξία από τα τρόφιμα που βρίσκονται περιμετρικά. Όταν πρόκειται για τα τρόφιμα, απλά είναι καλύτερα. Έτσι αρχίστε τις βόλτες στους εξωτερικούς διαδρόμους!

  • 3. Μην ξεχνάτε το νερό

Μερικές φορές επικεντρωνόμαστε σε αυτό που τρώμε και δεν δίνουμε προσοχή σε αυτό που πίνουμε! Το νερό είναι ζωτικής σημασίας για να «καθαρίσετε» την διατροφή σας, γιατί ενυδατώνει το σώμα. Δοκιμάστε να μειώσετε την πρόσληψη αλκοόλ και καφεΐνης, καθώς, μπορούν να αφυδατώσουν το σώμα.

  • 4. Απαλλαγείτε από τα junk food

Η κατανάλωση γρήγορου φαγητού σημαίνει ότι γεμίζετε το σώμα σας με κορεσμένα λιπαρά, trans λιπαρά, νάτριο και χοληστερόλη. Και με τα αναψυκτικά, γεμίζετε την κυκλοφορία του αίματός σας με σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης. Δοκιμάστε να τρώτε περισσότερα γεύματα στο σπίτι, έτσι ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τι συμβαίνει στο σώμα σας. Δείτε εδώ πολλές συνταγές για να ξεκινήσετε να μαγειρεύετε σπίτι σας.

  • 5. Τα φρέσκα είναι καλύτερα

Τα τρόφιμα που είναι φρέσκα ​​και καλλιεργούνται σε τοπικό επίπεδο είναι πάντα καλύτερα, δεδομένου ότι περιέχουν τα πιο θρεπτικά συστατικά και ένζυμα. Προσπαθήστε να προγραμματίζετε τη διατροφή σας με τροφές που είναι της εποχής. Τα τρόφιμα που έχουν ζωή μακράς διάρκειας έχουν συχνά μεγάλη λίστα από συντηρητικά.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …