5 τεχνικές που πρέπει να αποφύγετε για να χάσετε βάρος

Αδυνάτισμα

Σίγουρα έχετε στο μυαλό σας μερικές εύκολες λύσεις, ώστε να χάσετε βάρος. Μην είστε, όμως, τόσο σίγουροι για την αποτελεσματικότητα αυτών των λύσεων. Δείτε παρακάτω μερικές τεχνικές, που πολλοί υιοθετούν και τις οποίες πρέπει εσείς να αποφύγετε.

  • 1. Αποφεύγετε ολόκληρες ομάδες τροφίμων

Αποφασίζετε, για παράδειγμα, ότι δεν θα ξαναβάλετε στο στόμα σας υδατάνθρακες. Μια τέτοια πρακτική μπορεί να δημιουργήσει ανεπάρκεια στη διατροφή σας και να ζητάτε ακόμα περισσότερο την τροφή που αποφεύγετε. Αντί λοιπόν να σταματήσετε την πρόσληψη υδατανθράκων, δοκιμάστε να φάτε μακαρόνια ολικής άλεσης δείχνοντας όμως μεγάλη προσοχή στις μερίδες.

  • 2. Κάνετε όλη την ώρα διάδρομο

Έχετε γίνει ένα με τον διάδρομο, αλλά δεν χάνετε ούτε κιλό. Χάνετε σίγουρα όμως ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του παζλ του γυμναστηρίου. Οι ασκήσεις με βάρη όχι μόνο βοηθούν στην πρόληψη των τραυματισμών με την ενίσχυση των αρθρώσεων, αλλά σας βοηθούν να χτίσετε μυϊκή μάζα και να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας.

  • 3. Γυμνάζεστε με άδειο στομάχι

Αν κάνετε γυμναστική χωρίς να έχετε φάει για ώρα, τότε πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Έρευνα δείχνει ότι οι θερμίδες που καίγονται προέρχονται από τους μυς, όχι από το λίπος. Είναι σημαντικό να φάτε κάτι πριν από την άσκηση, γιατί επιπλέον θα έχετε περισσότερη ενέργεια.

  • 4. Δεν κοιμάστε αρκετά

Αφιερώνοντας πολύ χρόνο για τις προπονήσεις σας, αυτό μπορεί να σημαίνει λιγότερο χρόνο για ύπνο. Ωστόσο είναι σημαντικό να κοιμάστε αρκετά, αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Χρειάζεστε επιπλέον ενέργεια για να κάνετε μια άσκηση ρουτίνας και η έλλειψη ύπνου δεν βοηθάει. Επίσης, ο λίγος ύπνος αυξάνει την όρεξη, οπότε αν δεν κλείνετε μάτι, μπορεί να μπείτε στον πειρασμό για υπερβολές και καταχρήσεις.

  • 5. Παραλείπετε γεύματα

Η μείωση των θερμίδων είναι το κλειδί για την απώλεια βάρους, αλλά αν παραλείπετε γεύματα, αυτό μπορεί να καταστρέψει το μεταβολισμό σας. Όταν καθυστερείτε πολλή ώρα να φάτε, το σώμα σας αντιδρά με την επιβράδυνση του μεταβολισμού σας και δυσκολεύει την προσπάθειά σας να χάσετε βάρος. Αν έχετε πολυάσχολο πρόγραμμα, που δε σας επιτρέπει να καθίσετε και να φάτε ένα πλήρες γεύμα, φροντίστε να έχετε μαζί μικρά σνακ στην τσάντα σας για να μπορείτε να τρώτε κατά τη διάρκεια της ημέρας, ώστε να κρατήσετε το μεταβολισμό σας σε εγρήγορση.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …