Απλές συμβουλές για να κρατήσετε μακριά τη ζάχαρη στις γιορτές

Απλές συμβουλές για να κρατήσετε μακριά τη ζάχαρη στις γιορτές

Η ζάχαρη είναι παντού μέσα στα γλυκά και στις καραμέλες και ξέρουμε ότι την ζητάτε σαν μανιακοί. Γνωρίζετε βέβαια, ότι δεν είναι καλή για την υγεία σας, αλλά ποιος μπορεί να αντισταθεί, ειδικά τώρα στις γιορτές; Δείτε 4 απλές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να κρατήσετε τη ζάχαρη μακριά σας.

  • 1. Μασάτε τσίχλα

Σύμφωνα με τον Dr. Mehmet Oz ξεγελάει την γεύση σας (δοκιμάστε με γεύση μέντα) και μπορεί να βοηθήσει να κρατήσετε την λαχτάρα σας για σοκολάτα μακριά. Ποιος θέλει να φάει κέικ όταν μπορεί να γευτεί ακόμα την τσίχλα που είχε πριν λίγο στο στόμα του; Βουρτσίζετε τα δόντια σας ή κάνετε γαργάρες με στοματικό διάλυμα για να διώχνετε τη διάθεση σας για φαγητό.

  • 2. Βρείτε την πιατέλα με τα φρούτα

Η γεύση της ζάχαρης απελευθερώνει ενδορφίνες που μας ηρεμούν και μας ξεκουράζουν – εξ ου και πολλοί άνθρωποι είναι εθισμένοι σε αυτή. Προτιμήστε να τρώτε σνακ με φρούτα αντί για σοκολάτες. Τα φρούτα περιέχουν φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά ενώ ταυτόχρονα είναι και γλυκά.

  • 3. Φάτε ένα μικρό κομμάτι

Από τη στιγμή που δεν μπορείτε να κάνετε τα παραπάνω, καλύτερα φάτε ένα πολύ μικρό κομμάτι σοκολάτας. Ακόμα καλύτερα, προτιμήστε ένα μικρό κομμάτι μαύρης σοκολάτας. Αυτό θα ικανοποιήσει τον πόθο σας χωρίς να προκαλέσει απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα σας. Αν αρχίσετε και τρώτε δεν θα σταματάτε. Ένα μικρό κομμάτι είναι ότι πρέπει. Θα σας δώσει την γεύση που θέλετε και αυτό αρκεί.

  • 4. Ελέγξτε το επίπεδο της βιταμίνης D

Η βιταμίνη D μπορεί να κάνει τα πάντα για εσάς πολύ πιο εύκολα. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Laval στο Κεμπέκ του Καναδά, διαπίστωσε ότι η βιταμίνη D μπορεί να βοηθήσει να συγκρατήσετε την όρεξή σας με την αύξηση της ευαισθησίας στην λεπτίνη, την ορμόνη που είναι υπεύθυνη να αναφέρει στον εγκέφαλό σας ότι το στομάχι σας είναι πλήρες. Είναι καλύτερα να κλείσετε ένα ραντεβού με το γιατρό σας για να δείτε αν τα επίπεδα της βιταμίνης D είναι υπό έλεγχο στον οργανισμό σας.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …