5 τρόποι για να μην παχαίνετε στην δουλειά

Διατροφή στο γραφείο

Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι στο γραφείο σας παρασύρεστε πολύ εύκολα σε φαγητά που μόνο χρήσιμα δεν είναι στη διατροφή και στη δίαιτά σας. Παρακάτω σας δίνουμε πέντε απλές συμβουλές για να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες στον τόπο εργασίας σας.

  • 1. Καταναλώστε μια μεγάλη σαλάτα για μεσημεριανό

Ποιος δεν λατρεύει να πίνει καφέ με τους συναδέλφους του το μεσημέρι; Όταν δεν είστε σίγουροι για τις θερμίδες και το λίπος του φαγητού σας μπορεί να φτάσετε να καταναλώσετε πολλές από αυτές χωρίς να το ξέρετε. Μετά μην απορείτε γιατί το φερμουάρ του παντελονιού σας δεν κλείνει.

Πετάξτε αυτά τα γεύματα έξω από το καθημερινό σας menu και αντικαταστήστε τα με μια μεγάλη σπιτική σαλάτα κάθε μέρα. Καθώς είναι χαμηλή σε θερμίδες και γεμάτη σε ίνες, μπορείτε να φάτε ένα τεράστιο μπολ με σαλάτα, χωρίς να κάνει ζημιά στην περιφέρεια της μέσης σας. Τι να περιλαμβάνει; Μια ποικιλία από χόρτα και φρέσκα λαχανικά μαζί με μια πηγή πρωτεΐνης, όπως τυρί cottage ή ψητό κοτόπουλο. Συνοδεύστε τη με μια χαμηλή σε θερμίδες βινεγκρέτ. Όχι μόνο η σαλάτα το μεσημέρι θα σας εξασφαλίσει ένα χαμηλό σε θερμίδες γεύμα, αλλά έτσι θα εξοικονομήσετε και χρήματα. Να είστε σίγουροι ότι υπάρχει πληθώρα από λαχανικά ώστε να μην σας κουράσει το να τρώτε κάθε μέρα σαλάτα.

  • 2. Ιδρώστε το μεσημέρι

Απλά μην μπαίνετε στο Facebook το μεσημέρι ή μην ψάχνετε τα online καταστήματα κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος σας. Χρησιμοποιήστε εκείνη την ώρα για να κάψετε κάποιες επιπλέον θερμίδες. Πηγαίνετε για jogging, για έναν περίπατο ή πάρτε το ποδήλατό σας. Αυτό θα σας ανακουφίσει το μυαλό και θα σας απαλλάξει από το στρες. Έτσι θα αποφύγετε το να τρώτε περιττές τροφές κατά το διάλειμμα.

  • 3. Πλύνετε τα δόντια σας για να μην καταναλώσετε άχρηστα σνακ

Μετά το τέλος κάθε γεύματος, για να αποφύγετε να φάτε κάποιο σνακ ή να πιείτε αλκοόλ, περάστε από το μπάνιο για να βουρτσίσετε τα δόντια σας. Όχι μόνο θα αποφύγετε την τερηδόνα και την κακή αναπνοή αλλά, ταυτόχρονα, θα σας υπενθυμίζει ότι ήδη έχετε φάει και δεν έχετε ανάγκη τη σοκολάτα του διπλανού σας συναδέλφου.

  • 4. Βάλτε υγιεινά σνακ στο ψυγείο

Σε πολλούς από τους συναδέλφους αρέσει να τρώνε διάφορα λιπαρά φαγητά και σοκολάτες και κατά συνέπεια το ψυγείο στο χώρο της δουλειάς σας είναι γεμάτο από τέτοια είδη, που σίγουρα κάποια στιγμή θα μπείτε στον πειρασμό να δοκιμάσετε. Αποφύγετε αυτόν τον πειρασμό βάζοντας στο ψυγείο του γραφείου σας ή στο συρτάρι του δικού σας γραφείου κάποια χρήσιμα για τη διατροφή σας φαγητά. Γιαούρτι, κομμένα φρούτα, λαχανικά, κράκερς, είναι μερικές τροφές που πρέπει να έχετε έτοιμες στο γραφείο για κάθε ενδεχόμενο.

  • 5. Πιείτε νερό όλη την μέρα

Το ξέρατε ότι ένα κουτάκι Coca Cola έχει 143 θερμίδες; Πίνοντας ένα κουτί αναψυκτικού κάθε μέρα σας προσθέτει 715 θερμίδες την εβδομάδα. Προτιμήστε το νερό. Κρατήστε ένα μπουκάλι, που μπορείτε να το γεμίζετε όποτε θέλετε, νερό στο γραφείο σας και πιείτε χωρίς ενοχές. Το νερό όχι μόνο δεν έχει θερμίδες, αλλά σας δίνει την αίσθηση ότι είστε χορτασμένος και σας διώχνει την όρεξη για φαγητό.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …