Αμύγδαλα: O σύμμαχος στη δίατροφή

Αμύγδαλα: Εχθρός των θερμίδων

Είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά, βιταμίνη Ε, φυτικές ίνες και πολυστερόλες, ενώ αποτελούν και πολύ καλή πηγή ασβεστίου.

Τα αμύγδαλα περιέχουν 25-40% αμυγδαλέλαιο, που χρησιμοποιείται στη φαρμακοποιία, την κοσμετολογία και στην αρωματοποιία. Τα αμύγδαλα περιέχουν 18% πρωτεΐνη. Σε πολλά κράτη, χρησιμοποιούνται για την ίαση από νευρικές και διατροφικές ανωμαλίες, καθώς και για την πρόληψη του καρκίνου.

Επιπλέον τα αμύγδαλα είναι μια καλή πηγή μαγνησίου, βοηθώντας έτσι στην παραγωγή ενέργειας, την κατασκευή και τη διατήρηση του μυϊκού ιστού, καθώς και τη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα.

Μας βοηθάει στο να αποφεύγουμε τις ξαφνικές επιθυμίες για φαγητό, που μας οδηγούν σε κατανάλωση τροφής παραπάνω του κανονικού και συνεπώς σε σημαντική αύξηση του βάρους μας, καταφέρνοντας να διατηρεί σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

Αυτό που κάνει όμως τα αμύγδαλα ακόμα πιο ελκυστική τροφή, είναι η δυνατότητα τους να εμποδίζουν τις θερμίδες. Έρευνα δείχνει ότι η σύνθεση τους, μπορεί να βοηθήσει στο να μειωθεί η απορρόφηση του συνόλου του λίπους τους, πράγμα που τα καθιστά τον πλέον άπαχο ξηρό καρπό.

Τα αμύγδαλα υπάρχουν σε αφθονία στη Μεσόγειο και σε άλλες χώρες με ζεστό κλίμα, τα ελληνικά φρέσκα αμύγδαλα βρίσκονται στην αγορά από αρχές Σεπτεμβρίου, ενώ χαρακτηριστικό της φρεσκάδας τους είναι η ξανθιά τους φλούδα. Είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά, βιταμίνη Ε, φυτικές ίνες και πολυστερόλες, ενώ είναι και πολύ καλή πηγή ασβεστίου – τριάντα γρ. αμυγδάλων αποδίδουν 165 θερμίδες.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *