3 λόγοι για να μειώσετε την κατανάλωση κρέατος

3 λόγοι για να κόψετε το κρέας

Καταναλώστε κρέας μια φορά μόνο την εβδομάδα. Πιστέψτε μας, αρκεί μιας και φτάνει για να πάρετε όλα τα πολύτιμα συστατικά του, αλλά θα έχετε και άλλα επιπλέον ωφέλη!

Οι 3 λόγοι για να μειώσετε την κατανάλωση κρέατος

  • 1. Καλύτερη υγεία

Οι ζωικές τροφές, ειδικά το κόκκινο κρέας, είναι από τις μεγαλύτερες πηγές των κορεσμένων λιπών στη διατροφή μας. Ο περιορισμός του κρέατος (μοσχάρι, χοιρινό, αρνί, πουλερικά) σε μία ημέρα την εβδομάδα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο θανάτου από κάποια καρδιακή πάθηση ή και από ορισμένες μορφές καρκίνου. Επιπλέον, «μειώνοντας το κρέας οι άνθρωποι ενθαρρύνονται να τρώνε περισσότερα λαχανικά», λέει η Marion Nestle, καθηγητής της διατροφής στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης. Προσθέτοντας μια μερίδα λαχανικών στη διατροφή σας κάθε μέρα (ας πούμε, ½ φλιτζάνι πεπόνι ή μπρόκολο) μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων κατά 4% και τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου κατά 6%.

  • 2. Περισσότερα χρήματα στην τσέπη σας

Η κατανάλωση λιγότερου κρέατος αυξάνει τα χρήματά σας! Το μέσο κόστος για ένα κιλό φιλέτο είναι 5 ευρώ, σε σύγκριση με 1 ευρώ (στην εποχή τους) ή 2,50 ευρώ (όταν δεν είναι η εποχή τους) για ένα κιλό φασολάκια. Αν μια οικογένεια τεσσάρων ατόμων αντικαταστήσει το κρέας με τα φασολάκια έστω για μια φορά την εβδομάδα φαντάζεστε, λοιπόν, πόσα θα εξοικονομήσει.

  • 3. Ένας πράσινος πλανήτης

Ο κλάδος της κτηνοτροφίας δημιουργεί σχεδόν το ένα πέμπτο όλων των αερίων του θερμοκηπίου και καταλαμβάνει το 30% των εκμεταλλεύσιμων εκτάσεων της γης, σύμφωνα με έκθεση των Ηνωμένων Εθνών. «Περιορίστε το κρέας όσο μπορείτε και με την εξοικονόμηση που θα έχετε και στα χρήματά σας αγοράστε ένα υβριδικό αυτοκίνητο» λέει ο Gidon Eshel, καθηγητής της φυσικής στο Bard College της Νέας Υόρκης.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …