7 συνήθειες που καταδικάζουν τη δίαιτά σας

διατροφή

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί κάθε φορά που αρχίζετε μια δίαιτα, θα καταλήξετε να ξαναπάρετε τα κιλά που χάσατε και μερικές φορές ακόμη περισσότερα;

Πολλές φορές μπερδεύετε αυτά που ακούτε τριγύρω σας για διάφορες δίαιτες και το αποτέλεσμα είναι να μην καταφέρνετε τον στόχο σας. Διαβάστε παρακάτω μερικά πράγματα που ίσως στο παρελθόν νομίζατε ότι είναι σωστά.

1. Νομίζετε ότι το φαγητό έχει δύναμη
Το φαγητό δε μπορεί να σας αναγκάσει να φάτε. Για παράδειγμα, δε μπορεί εκεί που μιλάτε να σηκωθεί η σοκολάτα και να σας πει «φάε με»! Έχετε την δύναμη να πείτε όχι.

2. Νομίζετε ότι υπάρχουν καλά και κακά φαγητά;
Λάθος. Το φαγητό δεν έχει ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Το φαγητό είναι φαγητό: Τα λιπαρά τρόφιμα, τα αλμυρά τρόφιμα, τα χαμηλά σε κορεσμένα λίπη ή τα υψηλά σε φυτικές ίνες. Μπορείτε να τα επιλέξετε σωστά, και να επιτευχθεί η σωστή ισορροπία.

3. Νομίζετε ότι η δίαιτα είναι κάτι που σταματάει
Και φυσικά ότι σταματάει όταν χάσετε τα κιλά που θέλατε. Για παράδειγμα, «έχασα 8 κιλά, οπότε τώρα μπορώ να σταματήσω τη δίαιτα που έκανα». Αυτή είναι η συνταγή της αποτυχίας και το πιθανότερο είναι να ανακτήσετε το βάρος που χάσατε, όπως ακριβώς και το 95% των ανθρώπων που χάνουν βάρος και το επανακτούν.

4. Νομίζετε ότι μπορείτε να χάσετε βάρος χωρίς άσκηση
Είναι δυνατόν να χάσετε βάρος χωρίς άσκηση, αλλά κατά πάσα πιθανότητα το βάρος πρόκειται να το επανακτήσετε μόλις σταματήσετε την δίαιτά σας. Η αύξηση της δραστηριότητας, ακόμη και μόνο με έντονο περπάτημα, συνδέεται με μόνιμη απώλεια βάρους.

5. Τρώτε τα ίδια φρούτα και λαχανικά κάθε μέρα
Αυτό είναι σαν να παίζετε κάθε φορά μόνο τέσσερις αριθμούς στο λόττο! Δεν μπορείτε να κερδίσετε αν δεν συμπληρώσετε και το υπόλοιπο δελτίο. Αυξάνοντας την ποικιλία έχετε την ευκαιρία να πάρετε περισσότερα πράγματα από αυτά.

6. Νομίζετε ότι όλα τα λίπη είναι κακά
Στην πραγματικότητα, κάποια λιπαρά βοηθούν στη βελτίωση της υγείας, όπως τα ω-3 λιπαρά οξέα στα ψάρια και εκείνα που βρίσκονται στους ξηρούς καρπούς. Ωστόσο χρειάζεται προσοχή στα λιπαρά των fast food και των συσκευασμένων τροφίμων, και περιορισμό των κορεσμένων λιπαρών τα οποία συναντάμε στα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα και στα λιπαρά κρέατα.

7. Πίνετε πολλές θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνετε
Αν νομίζετε ότι ένα ποτήρι ανθρακούχου ποτού είναι κακό, αλλά ένα ποτήρι χυμού ή ενεργειακού-αθλητικού ποτού είναι καλό, ξανασκεφτείτε το. Ο χυμός έχει τις ίδιες θερμίδες με τα ανθρακούχα ποτά και καθόλου ίνες. Φάτε τα φρούτα σας αλλά μην τα πίνετε! Τα αθλητικά ποτά είναι συνήθως γεμάτα ζάχαρη. Αντ’ αυτού πιείτε νερό και φάτε ένα πορτοκάλι.

Check Also

Πότε πρέπει να ζυγίζεσαι;

Πότε πρέπει να ζυγίζεσαι;

Το πότε πρέπει να ζυγιζόμαστε είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην προσπάθεια μας να χάσουμε βάρος. …