Τα 2 μυστικά για να μείνετε αδύνατοι και υγιείς

Τα 2 μυστικά για να μείνετε αδύνατοι και υγιείς
Δεν υπάρχουν ούτε μαγικές τροφές ούτε ροφήματα. Το να είναι κανείς αδύνατος και υγιείς είναι τρόπος ζωής. Τα πραγματικά μυστικά δεν σχετίζονται καθόλου μα καθόλου με κάποια υπερτροφή ή πρόγραμμα γυμναστικής.

Μια νέα έρευνα αποκάλυψε πως οι μικρές απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να δράσουν ευεργετικά στο σώμα του ανθρώπου.

Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, το καθημερινό σπιτικό φαγητό μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά 13%. Επίσης, είναι ένας εύκολος τρόπος να διατηρήσετε το βάρος σας ακόμα και να το μειώσετε, αφού δεν θα καταναλώνετε φαγητό από delivery.

Ομοίως, οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν καθημερινά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αντί του αυτοκινήτου έχουν 34% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν διαβήτη, 27% λιγότερες πιθανότητες εμφάνισης πίεσης και 44% να είναι υπέρβαροι, όπως αναφέρουν Ιάπωνες επιστήμονες.

Μια τρίτη μελέτη στον Καναδά διαπίστωσε πως οι άνθρωποι που ζούσαν σε γειτονιές και περπατούσαν για να πάνε σε καταστήματα, αντί να οδηγούν ή να παίρνουν λεωφορείο, είχαν μισές περίπου πιθανότητες να εμφανίσουν υψηλή αρτηριακή πίεση. Στο σύνολό τους όλες οι έρευνες δείχνουν ότι ακόμα και αν περπατήσετε μια μικρή απόσταση θα έχετε οφέλη στην υγεία σας.

Οσον αφορά το σπιτικό φαγητό, οι επιστήμονες του Χάρβαρντ παρακολούθησαν τις διατροφικές συνήθειες σχεδόν 100.000 ανθρώπους για 36 χρόνια. Κανένας δεν είχε κάποιο πρόβλημα υγείας, όπως διαβήτη, καρδιαγγειακή νόσο ή καρκίνο στην αρχή της μελέτης. Οσοι έτρωγαν σπιτικό φαγητό φάνηκαν να προστατεύονται από τις ασθένειες.

«Η τάση για την κατανάλωση φαγητών σε εστιατόρια ή fast food αυξήθηκε σημαντικά τα τελευταία 50 χρόνια», αναφέρει ο Δρ. Γκενγκ Ζονγκ. «Συγχρόνως τα ποσοστά του διαβήτη τύπου 2 έχει αυξηθεί σημαντικά», συμπληρώνει.

Αν και οι ερευνητές δεν δίνουν έναν συγκεκριμένο αριθμό σπιτικών γευμάτων που θα πρέπει να καταναλώνονται μέσα στην εβδομάδα, ο Δρ. Ζονγκ λέει «όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο».

Εντωμεταξύ, ερευνητές στην Οσάκα της Ιαπωνίας μελέτησαν τις μετακινήσεις περίπου 5.000 μεσήλικων ανδρών και γυναικών.

Κατά περίεργο τρόπο, οι ερευνητές διαπίστωσαν πως οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν λεωφορείο ή τρένο έχουν χαμηλότερα ποσοστά διαβήτη, πίεσης και αύξησης του σωματικού τους βάρους.

«Οι άνθρωποι θα πρέπει να εντάξουν τη κυκλοφορία μετά μέσα μαζικής μεταφοράς αντί του αυτοκινήτου, ως μέρος της καθημερινής τακτικής τους άσκησης», λέει ο Δρ Tsuji.

Πηγή: iefimerida.gr

Check Also

Πότε πρέπει να ζυγίζεσαι;

Πότε πρέπει να ζυγίζεσαι;

Το πότε πρέπει να ζυγιζόμαστε είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην προσπάθεια μας να χάσουμε βάρος. …