5 τροφές που θα σας κάνουν να νιώσετε χορτασμένοι

5 τροφές που θα σας κάνουν να νιώσετε χορτασμένοι

Δεν είναι λίγες οι φορές που αποζητάτε απεγνωσμένα να φάτε, ενώ δεν πέρασαν και πολλές ώρες από το κύριο γεύμα σας. Γενικά, οι περισσότεροι από εμάς νιώθουμε πολλές φορές την ανάγκη να φάμε ενώ στην πραγματικότητα δε το χρειαζόμαστε. Δείτε πέντε τροφές που θα σας βοηθήσουν να ξεγελάσετε την πείνα σας!

  • 1. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί δεν περιέχουν μόνο υγιή λίπη, που βοηθούν να διατηρήσετε τη χοληστερόλη σας σε χαμηλά επίπεδα. Είναι επίσης καλές πηγές φυτικών ινών που κόβουν την όρεξη, οι οποίες καίγονται σιγά-σιγά και μένουν στο στομάχι σας πολύ περισσότερο από άλλους υδατάνθρακες. Το 1/4 φλιτζανιού με αμύγδαλα, για παράδειγμα, περιέχει τέσσερα γραμμάρια φυτικών ινών.

  • 2. Μέντα

Η μυρωδιά της μέντας δεν είναι μόνο καταπραϋντική, αλλά είναι επίσης αποτελεσματική στο να καταστέλλει την όρεξη. Δοκιμάστε να πιείτε τσάι μέντας.

  • 3. Ξύδι

Μελέτες έχουν δείξει ότι το ξύδι μπορεί να κρατήσει μακριά το αίσθημα της πείνας. Επίσης, μειώνει το γλυκαιμικό δείκτη στα τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, όπως τα ζυμαρικά, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε περισσότερο χορτάτοι επειδή μειώνει την απελευθέρωση της γλυκόζης στο αίμα σας.

  • 4. Πικάντικα τρόφιμα

Μελέτες έχουν δείξει ότι τα πικάντικα τρόφιμα μπορούν να σας κρατήσουν επιπλέον χορτάτους, καθώς ο μεταβολισμός αυξάνεται. Μια πρόσφατη μελέτη, για παράδειγμα, διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι έφαγαν 60 λιγότερες θερμίδες (και έκαψαν περίπου 10 παραπάνω), όταν πρόσθεσαν στην ντοματόσουπα τους πιπέρι καγιέν (σε σύγκριση με εκείνους που έτρωγαν τη σούπα χωρίς τίποτα πικάντικο).

  • 5. Νερό

Μερικές φορές μπορείτε να εξαφανίσετε το πάθος για περισσότερο φαγητό με ένα μόνο ποτήρι νερό, καθώς επίσης και να σας κρατήσει ενυδατωμένους. Στην πραγματικότητα, το να πίνετε νερό πριν από το φαγητό είναι μια καλή πρακτική, δεδομένου ότι μερικές φορές οι άνθρωποι μπερδεύουν την αφυδάτωση με την πείνα. Εάν ένα ποτήρι νερό δεν σας είναι αρκετό, με το να φάτε ένα σνακ που περιέχει αρκετό νερό, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, θα σας κάνει να νιώσετε αρκετά γεμάτοι και να μην ζητήσετε περαιτέρω τροφή.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …