Πως θα κάνετε το σπίτι σας να σφύζει από υγεία

Πως θα κάνετε το σπίτι σας να σφύζει από υγεία

Όλα ξεκινούν από το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζείτε, ώστε να έχετε μια σωστή διατροφή και να πετύχετε τους διατροφικούς σας στόχους. Δείτε πως πρέπει να είναι δομημένη η κουζίνα σας, η τραπεζαρία σας, το σαλόνι σας και το υπνοδωμάτιο σας, για να σας βοηθήσουν να χάσετε πιο εύκολα βάρος.

1. Στην κουζίνα σας

  • Βάλτε τα καλά πράγματα μπροστά και στο κέντρο. Διατηρήστε τα φρέσκα προϊόντα σε προσιτή, ορατή θέση και φυλάξτε τα «άσχημα» στο πίσω μέρος των πάνω ραφιών
  • Έχετε πάντα κοντά σας βιβλία με συνταγές. Τακτικά μπαίνετε στον πειρασμό να παραγγείλετε απ’έξω. Με τα βιβλία θα πείσετε τον εαυτό σας να ετοιμάζει γεύματα στο σπίτι. Βάλτε τα σε σημεία που μπορείτε να τα δείτε αμέσως. Επιπλέον, βάλτε πάνω στο ψυγείο μια συνταγή που θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε ώστε να την χρησιμοποιήσετε σίγουρα.
  • Κάνετε μερικά εύκολα και γρήγορα κόλπα για να χάσετε βάρος πιο γρήγορα. Αγοράστε μικρότερου μεγέθους πιάτα, πάρτε μια ζυγαριά για να ζυγίζετε τα τρόφιμα και πριν κάτσετε για φαγητό φροντίστε να απομακρύνετε από κοντά σας πράγματα που μπορεί να τα χρησιμοποιήσετε και να σας δώσουν περιττές θερμίδες

2. Στη τραπεζαρία σας

  • Βάζετε τα φρούτα σε κεντρική θέση στην τραπεζαρία. Σύμφωνα με τον Dr. Mehmet Oz, το άρωμα των φρούτων κάνει το μυαλό μας να σκεφτεί ότι έχουμε ήδη φάει, έτσι, αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερο.
  • Αποφύγετε την τηλεόραση, όταν έρθει η ώρα να φάτε. Κρατήστε το βλέμμα σας στο τραπέζι και επικεντρωθείτε στο φαγητό σας.

3. Στο δωμάτιο σας

  • Κάντε το στόχο σας εφικτό. Κρεμάστε το τζιν, το φόρεμα, το μπικίνι σε εμφανές μέρος, ώστε να σας υπενθυμίζουν ότι πρέπει να χωράτε σε αυτά.
  • Παρακολουθήστε την πρόοδό σας. Δοκιμάστε να κρατάτε σημειώσεις για την πρόοδο σας στην γυμναστική και το βάρος σας.
  • Αφαιρέστε τα είδη γραφείου. Δημιουργήστε το γραφείο σε άλλο σημείο του σπιτιού σας, έτσι ώστε να μην μπαίνετε στον πειρασμό να δουλέψετε, όταν θα πρέπει να κοιμηθείτε. Κρατήστε το laptop σας έξω από το υπνοδωμάτιο, ώστε να μπορείτε να χαλαρώσετε πιο εύκολα.

4. Στο σαλόνι σας

  • Δημιουργήστε την ψυχική σας γωνιά. Είναι ζωτικής σημασίας να μην έχετε άγχος αν ελπίζετε να χάσετε βάρος, δημιουργήστε έτσι τη γωνιά σας όπου μπορείτε να αφήσετε τις καθημερινές σας ανησυχίες. Ξεκινήστε με την αγαπημένη σας καρέκλα, στη συνέχεια, προσθέστε στοίβες από αγαπημένα βιβλία ή περιοδικά και μια ζεστή κουβέρτα.
  • Σχεδιάστε μια γωνιά με όργανα γυμναστικής. Τοποθετήστε τα όργανα κοντά στην τηλεόρασή σας. Χρησιμοποιήστε τη ως ένα μέρος για να βλέπετε σε DVD την προπόνηση σας και να έχετε ένα χαλάκι γιόγκα.
  • Βάλτε τα παπούτσια σας πίσω από την πόρτα, ώστε να τα έχετε πρόχειρα όταν χρειαστείτε. Επίσης, έχετε έτοιμο ένα μπουκάλι νερό στο ψυγείο για να το πάρετε μαζί σας.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …