Πως το ψυγείο σας θα βοηθήσει να χάσετε βάρος

Ψυγείο

Και όμως, το ψυγείο μας έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τα κιλά μας. Ίσως, το μεγαλύτερο. Αντιστρέψτε την κατάσταση και κάντε το τον καλύτερο σύμμαχο στην προσπάθειά σας να χάσετε τα περιττά κιλά. Δείτε 6 απλούς τρόπους για να τα καταφέρετε.

  • 1. Οργανωθείτε

Οργανώστε το ψυγείο σας και θα σας βοηθήσει να πάρετε πιο υγιεινές αποφάσεις, όταν σας έρθει η όρεξη να φάτε. Επιπλέον, βλέποντας όλα τα τρόφιμα που έχετε στη διάθεσή σας, αυτό μπορεί να σας δώσει την έμπνευση να μαγειρέψετε. Χρησιμοποιήστε και κάποια διάφανα πλαστικά δοχεία αποθήκευσης, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε ακόμα καλύτερα τον χώρο στο ψυγείο και να ξέρετε που έχετε τι.

  • 2. Ειδικός χώρος για τα σνακ

Δημιουργήστε ένα «snack center» στο ψυγείο σας (ένα από αυτά τα δοχεία, που αναφέραμε πιο πάνω, θα ήταν ιδανικό), έτσι ώστε να ξέρετε που θα ψάξετε όταν βρίσκεστε σε περίοδο δίαιτας. Τοποθετήστε τον κάδο μπροστά στο ύψος των ματιών σας και βάλτε μέσα φρούτα, μπάρες δημητριακών, τυριά και κράκερς.

  • 3. Προετοιμάστε τα λαχανικά

Τα λαχανικά έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε χημικές ουσίες και πολλές φυτικές ίνες. Όταν τα τρώτε αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, απομακρύνεται το αίσθημα της πείνας και αποτρέπει τα διάφορα τσιμπολογήματα. Όμως, τα λαχανικά δεν μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, εάν κάθονται στο συρτάρι και στο τέλος μουχλιάσουν επειδή εσείς βαρεθήκατε να τα καθαρίσετε. Είναι πιο πιθανό να φάτε τα λαχανικά, αν τα έχετε ήδη προετοιμάσει. Αφού τα αγοράσετε και γυρίσετε σπίτι, αμέσως πρέπει να τα πλύνετε, να τα κόψετε και να τα αποθηκεύσετε. Κάντε το για τα καρότα, τις πιπεριές, τα αγγούρια, το μπρόκολο, το σέλινο. Τοποθετήστε τα κομμένα λαχανικά δίπλα από κάποια Βινεγκρέτ ή άπαχο σπιτικό γιαούρτι και άνηθο, ώστε να είστε έτοιμοι να τα χρησιμοποιήσετε όπως πρέπει!

  • 4. Η γωνία των φρούτων

Τα φρούτα είναι επίσης ένα ιδανικό σνακ ή επιδόρπιο, επειδή η γλυκύτητα που έχουν ικανοποιεί τον πόθο σας για ζάχαρη, αλλά είναι πολύ χαμηλότερα σε θερμίδες από ένα κομμάτι σοκολάτας ή μπισκότων. Βεβαιωθείτε ότι τρώτε μήλα, αχλάδια, ακτινίδια, ροδάκινα, καρπούζια, και εσπεριδοειδή. Βάλτε τα σε ένα μπολ, έτσι ώστε όταν ανοίγετε την πόρτα του ψυγείου να είστε έτοιμοι να αρπάξετε ένα κομμάτι.

  • 5. Απαλλαγείτε από τα ανεπιθύμητα

Αν τα ανθυγιεινά, τα λιγότερο θρεπτικά τρόφιμα είναι στο ψυγείο σας, γρήγορα θα ξεχάσετε τα καρότα και τα άλλα καλούδια. Ξεφορτωθείτε τα πάντα, από τα κουτάκια με αναψυκτικά μέχρι και το βαζάκι με τη σάλτσα. Έτσι δεν θα μπείτε στον πειρασμό να δοκιμάσετε. Και τι θα πουν τα υπόλοιπα μέλη της οικογενείας; Ότι και να πουν, καλό θα κάνετε και σε αυτούς.

  • 6. Βρείτε εναλλακτικές λύσεις

Γνωρίζετε ότι το παγωτό είναι η αδυναμία σας, οπότε μην το στερείτε από τον εαυτό σας – αυτό θα σας οδηγούσε σε άλλους πόθους. Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια χαμηλότερη σε θερμίδες επιλογή, όπως σορμπέ. Το ίδιο ισχύει και για άλλα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή υψηλής θερμιδικής αξίας τρόφιμα. Βρείτε υγιέστερες εναλλακτικές λύσεις ώστε να μπορείτε ακόμα να απολαύσετε τα τρόφιμα που αγαπάτε χωρίς να εκτροχιάζεστε από τη διατροφή σας.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …