Ποια είναι τα πιο υγιεινά ροφήματα για την διατροφή σας;

Ποια είναι τα πιο υγιεινά ροφήματα για την διατροφή σας;

Όταν τρώτε υγιεινά, πρέπει να δίνετε μεγάλη προσοχή στο τι δεν πρέπει να πίνετε. Πάντως, σίγουρα όχι ζαχαρούχους χυμούς, αναψυκτικά ή υψηλής θερμιδικής αξίας κοκτέιλ. Όμως, πολλά ποτά μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν να ζήσετε με έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Όλοι γνωρίζουμε ότι το να πίνετε αρκετό νερό είναι απαραίτητο, αλλά δείτε και τέσσερα ακόμα ροφήματα που θα σας βοηθήσουν.

  • 1. Καφές

Είναι το τέλειο συνοδευτικό για ένα κρύο πρωινό ή για την αντιμετώπιση της υπνηλίας το απόγευμα. Ακόμα, ο καφές έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει τη μνήμη, αυξάνει την αντοχή και ελαφρύνει τον πόνο των μυών.

Τα οφέλη του καφέ δεν αντισταθμίζουν πάντα τους κινδύνους, ειδικά εάν πίνετε πάρα πολύ. Πίνοντας πολύ καφέ, αυτό μπορεί να σας γεμίσει με άγχος ή νευρικότητα, να διαταράξει τις συνήθειες του ύπνου σας, να προκαλέσει υψηλή πίεση του αίματος ή να σας γεμίσει με πονοκεφάλους. Μην πίνετε περισσότερο από 300 mg την ημέρα (το μέσο φλιτζάνι καφέ περιέχει 100 mg καφεΐνης).

  • 2. Κόκκινο Κρασί

Το κόκκινο κρασί περιέχει ένα συστατικό που ονομάζεται ρεσβερατρόλη, η οποία έχει αποδειχθεί σε μελέτες ότι είναι ευεργετική για την υγεία σας, ξεκινώντας από την καταπολέμηση του καρκίνου μέχρι και την αντιγήρανση. Τα οφέλη του, όμως, σταματάνε στο ένα ποτήρι την ημέρα, γι ‘αυτό μην το παρακάνετε. Μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας περισσότερο κακό παρά καλό, ειδικά δεδομένου ότι ένα ποτήρι κόκκινο κρασί περιέχει συνήθως γύρω στις 127 θερμίδες. Κι ενώ οι επιστήμονες έχουν διερευνήσει την ρεσβερατρόλη σε πολλές εργαστηριακές μελέτες, λίγες είναι οι μελέτες που έχουν γίνει σε ανθρώπους. Οπότε ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί, πριν βγάλουμε τα τελικά μας συμπεράσματα.

  • 3. Τσάι

Περιέχει καφεΐνη για να σας κρατήσει ξύπνιο και σε εγρήγορση, και σε συνδυασμό με τα υψηλά επίπεδα από αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες και κατεχίνες, μπορεί να σας βοηθήσει πολύ για μια υγιεινή ζωή. Βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου και μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής ή την ανάπτυξη της νόσου του Πάρκινσον.
Βεβαιωθείτε ότι το τσάι σας είναι πραγματικό τσάι. Πολλά φυτικά ποτά που παρουσιάζονται σαν τσάι στην πραγματικότητα δεν περιέχουν κανένα από τα φύλλα του τσαγιού. Και βέβαια, όπως και στο κρασί, χρειάζονται να γίνουν και άλλες μελέτες ώστε να βεβαιωθούμε ότι το τσάι παρουσιάζει αυτές τις ευεργετικές ιδιότητες.

  • 4. Χυμός και smoothies

Ένας χυμός λαχανικών μπορεί να σας βοηθήσει για να πετύχετε την αποτοξίνωση που ζητάτε. Οι χυμοί περιέχουν πολλές βιταμίνες και άλλες θρεπτικές ουσίες μαζί σε ένα ποτήρι. Παρακολουθήστε την ποσότητα των φρούτων που βάζετε στους χυμούς και στα smoothies σας, δεδομένου ότι η υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη στα φρούτα μπορεί να προσθέσει εκατοντάδες θερμίδες στο ποτό σας. Προσπαθήστε να πίνετε χυμό λαχανικών, καθώς αυτά συνήθως είναι χαμηλά σε θερμίδες αλλά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …