Ο καλύτερος (και ευκολότερος) τρόπος για υγιή καρδιά

Ο καλύτερος (και ευκολότερος) τρόπος για μια υγιή καρδιά

Μια πρόσφατη μελέτη από τον Καναδά, δίνει το έναυσμα. Η μελέτη ακολούθησε πάνω από 24.000 άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών, από 52 χώρες. Μελέτησε τις καθημερινές τους συνήθειες και έρχεται να μας δώσει την απάντηση.

Η έρευνα έρχεται από το «McMaster University» του Καναδά. Διαπίστωσε ότι μόνο 30 λεπτά άσκησης την εβδομάδα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής κατά 30%. Η καταπολέμηση των καρδιακών παθήσεων μπορεί να μην είναι η μεγαλύτερη ανησυχία σας, αλλά το γεγονός ότι με λίγη σωματική δραστηριότητα μπορείτε να έχετε μια υγιή καρδία, είναι σίγουρα ένα κίνητρο.

Η μελέτη ακολούθησε πάνω από 24.000 άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών, από 52 χώρες, σε σύγκριση με τις εργασιακές συνήθειες και την άσκηση των συμμετεχόντων, 10.043 εκ των οποίων είχαν υποστεί ήδη καρδιακή προσβολή και οι υπόλοιποι 14.217 δεν είχαν ιστορικό καρδιαγγειακής νόσου. Η έρευνα διαπίστωσε ότι κάθε επίπεδο της σωματικής δραστηριότητας μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο. Σημειώνεται πως ο κίνδυνος πέφτει:

13% για την ήπια δραστηριότητα όπως η γιόγκα ή το αργό περπάτημα.
24% για τη μέτρια δραστηριότητα όπως η ποδηλασία.
30% για πιο έντονη σωματική άσκηση όπως το τρέξιμο.

Παραδόξως, το ποσοστό δεν αυξήθηκε στις περιπτώσεις που η διάρκεια της σωματικής δραστηριότητας αυξήθηκε για λίγο για κάποιες μέρες.

Τώρα όλοι ξέρουμε πόσο καλό κάνει η άσκηση για την υγεία μας γενικότερα, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι ασκείστε για τουλάχιστον 60 λεπτά κάθε εβδομάδα.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …