8 πράγματα που πρέπει να κάνετε την Κυριακή για μια υγιεινή εβδομάδα

8 πράγματα που πρέπει να κάνετε την Κυριακή για μια υγιεινή εβδομάδα

Δεν πρέπει να αφήνετε τα πράγματα στην τύχη. Το βράδυ της Κυριακής, μετά από ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, πρέπει να προετοιμάσετε μερικά πράγματα ώστε η εβδομάδα που έρχεται να σας κρατήσει σε καλή κατάσταση και να αποφύγετε μερικά ανθυγιεινά μονοπάτια.

  • 1. Πλύνετε τα ρούχα της γυμναστικής

Μην περιμένετε να γεμίσει το καλάθι με τα άπλυτα για να βάλετε για πλύσιμο τα απαραίτητα για την γυμναστική σας. Κάντε το την Κυριακή και τις επόμενες μέρες δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα.

  • 2. Βγάλτε ένα πλάνο με γεύματα

Για να αποφύγετε τα υψηλής θερμιδικής αξίας fast food, το βραδινό φαγητό τουλάχιστον τρεις νύχτες την εβδομάδα, χρειάζεστε ένα πλάνο. Δημιουργήστε ένα πλάνο γευμάτων για την εβδομάδα που έρχεται. Κάντε μια λίστα με όλα όσα χρειάζεστε για πρωινό, μεσημεριανό, δείπνο, σνακ, και στη συνέχεια κατευθυνθείτε προς το μπακάλικο της γειτονιάς για να ψωνίσετε τα απαραίτητα.

  • 3. Ψιλοκόψτε λαχανικά

Πλύνετε και κόψτε ένα μάτσο λαχανικά όπως καρότα, σέλινο και ντοματίνια. Αποθηκεύστε τα σε διάφανα δοχεία, έτσι ώστε όταν ανοίγετε το ψυγείο σας το μάτι σας να πιάνει αμέσως τα φωτεινά τους χρώματα. Είναι πιο πιθανό να τα καταναλώσετε όταν ψάχνετε να φάτε κάτι.

  • 4. Κάντε ένα πρόγραμμα γυμναστικής

Πιάστε το ημερολόγιό σας και αρχίστε να προγραμματίζετε το είδος των προπονήσεων σας για την εβδομάδα που έρχεται. Σημειώστε το είδος της προπόνησης και τις ημέρες ακριβώς, σαν να είχατε προγραμματισμένη μια επαγγελματική συνάντηση.

  • 5. Ακούστε κάτι άλλο

Αλλάξτε την «playlist» του mp3 σας ή του κινητού σας. Ίσως βαρεθήκατε να ακούτε τα ίδια τραγούδια. Βάλτε άλλα και αλλάξτε διάθεση!

  • 6. Ψήστε λαχανικά

Την Κυριακή το βράδυ, βάλτε στον φούρνο και ψήστε ένα πιάτο λαχανικά, όπως γλυκοπατάτες και κολοκύθες, που μπορείτε να προσθέσετε σε σαλάτες και ορεκτικά για τα γεύματα της εβδομάδας.

  • 7. Πακετάρετε το φαγητό για τη δουλειά

Την Κυριακή το βράδυ, βάλτε σε πακέτο το γεύμα σας για τη Δευτέρα. Είναι φθηνότερο από το να τρώτε έξω και συνήθως πολύ πιο υγιεινό.

  • 8. Πλύνετε τις σαλάτες

Πλύνετε και στεγνώστε μερικά μαρούλια, ώστε να είναι έτοιμα να μετατραπούν σε νόστιμες σαλάτες για τα επερχόμενα δείπνα και γεύματα. Ή δημιουργήστε μια μεγάλη σαλάτα και τοποθετήστε τη στο ψυγείο σε ένα αεροστεγές δοχείο ώστε μέχρι την Τρίτη, αν χρειαστεί, να την καταναλώσετε.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …