9 τρόποι για να γλιτώσετε θερμίδες από τα Sandwich

8 τρόποι να γλιτώσετε θερμίδες από τα Sandwich

Τα sandwich είναι, σχεδόν, καθημερινό μέρος της διατροφής μας. Είναι μια καλή λύση και εύκολη. Όμως, τα φτιάχνουμε πάντα σωστά; Μήπως επιλέγουμε κάποια υλικά που μας δίνουν παραπάνω θερμίδες; Δείτε 9 υλικά που μπορείτε να τα αντικαταστήσετε χωρίς κόστος ιδιαίτερο κόστος στην απόλαυση.

1. Χρησιμοποιείτε ολικής αλέσεως πίτα (170) αντί για δύο φέτες ψωμί ολικής αλέσεως (200): εξοικονομείστε 30 θερμίδες

2. Προτιμήστε αραβική πίτα με σπανάκι (180) αντί με λιαστή ντομάτα και βασιλικό (210): εξοικονομείστε 30 θερμίδες

3. Δύο κομμάτια μαρούλι (10) αντί για αραβική πίτα (120): εξοικονομείστε 110 θερμίδες

4. 56 γρ. φέτες γαλοπούλας ψητής (60) αντί για 56 γρ. φέτες ζαμπόν (70): εξοικονομείστε 10 θερμίδες

5. Καταναλώστε 56 γρ. φέτες ψητό κοτόπουλο (60) ή 56 γρ. φέτες ψητό μοσχάρι (60) αντί για 56 γρ. φέτες καπνιστό βοδινό κρέας (82): εξοικονομείστε 22 θερμίδες

6.  Eπιλέξτε ένα κομμάτι Provolone (98) αντί για μία φέτα τυρί τσένταρ (113): εξοικονομείστε 15 θερμίδες

7. Προτιμήστε μια φέτα ντομάτας (5) αντί για μία κουταλιά της σούπας κέτσαπ (20): εξοικονομείστε 15 θερμίδες

8. Μία κουταλιά της σούπας γιαούρτι με άνηθο και αγγούρι (30) αντί για μία κουταλιά της σούπας μαγιονέζα (57): εξοικονομείστε 27 θερμίδες

9.  Για να συνοδέψετε το σάντουιτς σας, επιλέξτε 15 blue chips (140) αντί για 15 απλά πατατάκια (160): εξοικονομείστε 20 θερμίδες

Αν πάλι δεν σας απασχολούν οι θερμίδες, δείτε την συνταγή για Club Sandwich του μερακλή

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …