Γεύμα των Χριστουγέννων: Tips για πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το φαγητό

Γεύμα των Χριστουγέννων: Tips για πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το φαγητό

Οι περισσότεροι μετά το γεύμα των Χριστουγέννων νιώθουμε το στομάχι μας πρησμένο, έχουμε ξεκουμπώσει το πάνω κουμπί του παντελονιού και προσπαθούμε να χωνέψουμε. Και έτσι καταλήγουμε στο κρεβάτι.

Για να κάψετε το λίπος που έχετε πάρει πιο εύκολα και για να αποφύγετε και τις κακοτοπιές, δείτε τις παρακάτω συμβουλές και τηρήστε την διαδικασία που πρέπει πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το φαγητό.

  • 1. Πριν από το γεύμα:

Πρέπει να έχετε υπομονή, ώστε να φάτε όταν έρθει η ώρα που θα κάτσετε στο τραπέζι. Μπορεί να είναι δελεαστικό το να τσιμπήσετε κάτι από την κουζίνα ή τον μπουφέ καθώς πηγαίνετε να καθίσετε στο τραπέζι, αλλά είναι πιο δύσκολο σε ότι έχει να κάνει με τον έλεγχο των μερίδων. Με την αναμονή, μπορείτε να προετοιμάσετε, πραγματικά, το σώμα σας για την πέψη. Οι μυρωδιές και η θέα του λαχταριστού φαγητού οδηγούν στην παραγωγή επιπλέον σάλιου και πεπτικών οξέων, που βοηθούν στην πέψη του φαγητού. Εάν δεν δώσετε στο σώμα σας χρόνο για να παράγει αυτά τα πράγματα που βοηθούν στην χώνεψη, αργότερα θα αισθανθείτε κάποια δυσφορία και φούσκωμα, καθώς το σώμα σας θα αναγκαστεί να δουλέψει πιο σκληρά για να χωνέψει το φαγητό.

  • 2. Κατά τη διάρκεια του γεύματος:

Σταματήστε να καταπίνετε αμάσητο το φαγητό σας, και αρχίστε να το μασάτε καλά. Θα πρέπει να μασάτε την τροφή σας μέχρι να την διαλύσετε πλήρως. Μ’ αυτόν τον τρόπο Θα αποτρέψετε το φούσκωμα, τα αέρια και θα αυξήσετε την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών από τα τρόφιμα. Και μην φοβάστε να πιείτε νερό ενώ τρώτε, προχωρήστε! Το νερό βοηθά την πέψη και την κατανομή των τροφών στο στομάχι.

  • 3. Μετά το γεύμα:

Αποφύγετε να ξαπλώσετε μέχρι τρεις ώρες μετά το γεύμα για να μη σας χτυπήσει η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση την πόρτα. Χρειάζεστε μέχρι και 12 ώρες για να αφομοιώσετε πλήρως το γεύμα, λόγω της υπέρμετρης ποσότητας λίπους του δείπνου των Χριστουγέννων. Βοηθήστε το σώμα σας να κόψει τη συσσώρευση λίπους και χοληστερόλης καταναλώνοντας πράσινο τσάι μετά το γεύμα. Ελεγχόμενες μελέτες έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι περιέχει ορισμένες πολυφαινόλες, που βοηθούν στην διάσπαση των λιπών, βοηθώντας έτσι στην μείωση της χοληστερίνης.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …