4 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε στο πρωινό σας γεύμα

4 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε στο πρωινό σας γεύμα

Έχουμε τονίσει πολλές φορές στο e-Diet.gr το πόσο σημαντικό είναι να τρώει κανείς πρωινό. Σήμερα θα μάθετε 4 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε σε ότι αφορά το πρώτο και σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Αρχίστε από αύριο το πρωί την εφαρμογή τους και δεν θα χάσετε!

  • 1. Μην το παραλείψετε

Με το να τρώτε πρωινό βοηθάτε να ξυπνήσει ο μεταβολισμός σας, αφού επιβραδύνεται κατά τη διάρκεια του ύπνου σας. Επιπλέον, το πρωινό είναι ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθειά σας για απώλεια βάρους. Επομένως, μην περιμένετε μέχρι το μεσημεριανό γεύμα για να φάτε.

  • 2. Μην το καθυστερήσετε

Η καλύτερη στιγμή για να φάτε το πρωινό είναι μέσα σε μια ώρα από την ώρα που ξυπνήσατε. Για αυτό μην καθυστερείτε! Εκτός αν, φυσικά, ασκείστε το πρωί, οπότε θα πρέπει να καταναλώσετε κάποιο σνακ πριν κάνετε την προπόνησή σας. Στη συνέχεια, καταναλώστε ένα πρωινό γεμάτο με πρωτεΐνες και υδατάνθρακες, 30 λεπτά έως 2 ώρες μετά από την προπόνηση, προκειμένου να τροφοδοτηθεί το σώμα σας με τον σωστό τρόπο.

  • 3. Μην ξεχάσετε τις φυτικές ίνες

Γεμίζοντας με φυτικές ίνες και πρωτεΐνη από το πρωινό σας, θα νιώθετε γεμάτοι για αρκετή ώρα. Αντί να φάτε κάποιο γλυκό, το οποίο μπορεί να σας κάνει να πεινάσετε σύντομα, καταναλώστε ένα πρωινό υψηλό σε φυτικές ίνες και σε άπαχες πρωτεΐνες. Ένα καλό παράδειγμα είναι πρωινό με βρώμη, μήλο, αμύγδαλα και κανέλα.

  • 4. Μην πιείτε πολύ καφεΐνη

Είναι αποδεδειγμένο ότι ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα μπορεί να κάνει πολλά – όπως να μειώσει τον κίνδυνο ασθενειών και να βοηθήσει τη μνήμη σας – αλλά δεν πρέπει να πίνετε πάρα πολύ. Περιοριστείτε σε ένα ή δύο φλυτζάνια την ημέρα για να κρατήσετε μακριά σας τον εκνευρισμό, το άγχος ή την ανάπτυξη υψηλής αρτηριακής πίεσης. Πολλές φορές αν σκέφτεστε να πιείτε και δεύτερη κούπα καφέ, προτιμήστε να βάλετε πράσινο τσάι αντί για καφέ.

Check Also

Sun In Life (5)

Sun In Life: Το πρώτο μανάβικο με σεφ στην Ελλάδα!

Εδώ στο e-Diet.gr έχουμε μιλήσει αρκετές φορές για την διατροφική αξία και τα πολλαπλά οφέλη …