Τρέξιμο: Πως θα κάψετε περισσότερες θερμίδες

Τρέξιμο: Πως θα κάψετε περισσότερες θερμίδες

Το τρέξιμο είναι ο ιδανικός τρόπος για να κάψετε πολλές θερμίδες. Αν θέλετε να κάψετε κάποιες θερμίδες παραπάνω, υπάρχουν 3 tips που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας.

  • 1. Αυξήστε την κλίση

Το τρέξιμο σε μια επίπεδη επιφάνεια για 30 λεπτά καίει 270 θερμίδες. Όμως, αν αυξήσετε την κλίση έως και 5%, θα κάψετε 363 θερμίδες. Ακόμα περισσότερο, αν την αυξήσετε μέχρι και 10%, θα κάψετε 420 θερμίδες. Αν δεν τρέχετε σε διάδρομο, βάλτε στην διαδρομή σας ανηφορικά μέρη.

  • 2. Αυξήστε τον ρυθμό

Έστω και λίγο αρκεί: Αν τρέχετε 30 λεπτά με ρυθμό 10 λεπτά / 1,5 χιλιόμετρο, θα κάψετε 270 θερμίδες, αλλά αν τρέξετε λίγο πιο γρήγορα με ρυθμό 9 λεπτά / 1,5 χιλιόμετρο, θα κάψετε επιπλέον 30 θερμίδες. Μπορείτε, επίσης, να συμπεριλάβετε στο τρέξιμο σας σπριντ. Τρέξτε όσο πιο γρήγορα μπορείτε για 30 ως 60 δευτερόλεπτα, και στη συνέχεια συνεχίστε το τρέξιμο σας πιο χαλαρά για 2 λεπτά μέχρι να ξαναπιάσετε τον προηγούμενο ρυθμό. Δεν θα κάψετε σημαντικά περισσότερες θερμίδες αλλά αυτές οι θερμίδες είναι πολύτιμες στο τέλος της προπόνησης.

  • 3.  Πιέστε τον εαυτό σας πέντε επιπλέον λεπτά

Κάνοντας υπομονή και τρέχοντας 5 λεπτά παραπάνω, μπορείτε να κάψετε 49 θερμίδες επιπλέον. Κάνοντας, λοιπόν, το ίδιο για πέντε συνεχόμενες φορές θα φτάσετε να έχετε κάψει επιπλέον 245 θερμίδες. Δεν είναι εντυπωσιακό;

*Όλοι οι υπολογισμοί είναι βασισμένοι πάνω σε μια γυναίκα βάρους 58 κιλών.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …