Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Μπορεί η φράση «υγιεινό junk food» να σου φαίνεται περίεργη και να ακούγεται οξύμωρη όμως υπάρχει. Είναι κοινό μυστικό ότι όσο και να προσπαθείς να κρατηθείς μακριά από τα junk food κάποια στιγμή θα λυγίσεις και θα ενδώσεις στο πειρασμό. Διάβασε λοιπόν την παρακάτω λίστα για να μην φορτώνεσαι με τύψεις κάθε φορά που κάνεις μια μικρή ατασθαλία και χτυπιέσαι με τις ώρες στο γυμναστήριο για να χάσεις τις θερμίδες που πήρες.

Aρ. 10 : Σοκολάτες

Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Οι σοκολάτες που περιέχουν ξηρούς καρπούς είναι η χειρότερη επιλογή που θα μπορούσες να κάνεις καθώς κρύβουν πολλές θερμίδες και πολλά γραμμάρια λίπους. Μια τέτοια σοκολάτα περιέχει περίπου 300 θερμίδες και 17 γραμμάρια λίπους.

Εναλλακτική: Τη στιγμή που θα πεθαίνεις για σοκολάτα προτιμήσε μια με γέμιση φρούτων η οποία περιλαμβάνει λιγότερο από 250 θερμίδες και 10 γραμμάρια λίπους

Aρ. 9 : Καραμέλες

Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Οι καραμέλες με σοκολάτα ή ξηρούς καρπούς είναι η χειρότερη επιλογή που θα μπορούσες να κάνεις. Μια μερίδα με φυστίκια επικαλυμμένα με σοκολάτα περιέχει 235 θερμίδες και 16 γραμμάρια λίπους.

Εναλλακτική: Αντί να καταφύγεις στην λύση με τις πολλές θερμίδες γιατί δεν επιλέγεις ένα γλυκό που δεν περιέχει λίπος; Μια μερίδα ζελεδάκια για παράδειγμα σου δίνει μονάχα 140 θερμίδες και 0 γραμμάρια λίπους. Μην ξεχνάς όμως ότι πρόκειται για καθαρή ζάχαρη οπότε μην το παρακάνεις.

Aρ. 8 : Μπισκότα

Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Μπισκότα που περιέχουν φυστικοβούτυρο, ξηρούς καρπούς, σοκολάτα ή οτιδήποτε διπλό είναι ότι χειρότερο για την σιλουέτα σου καθώς με αυτό τον τρόπο θα προσλάβεις τουλάχιστον 200 θερμίδες και 10 γραμμάρια λίπους.

Εναλλακτική: Μπορείς να ικανοποιήσεις την ξαφνική λιγούρα σου για μπισκότα τρώγοντας μερικά απλά μπισκότα δίχως όλα όσα προαναφέρθηκαν. Με αυτό τον τρόπο θα πάρεις σίγουρα λιγότερες θερμίδες και λιγότερα γραμμάρια λίπους.

Aρ. 7 : Πατατάκια

Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Όταν εκεί που κάθεσαι ξαφνικά σου μυρίσουν πατατάκια προσπάθησε να τα αποφύγεις γιατί θα σε φορτώσουν με 160 θερμίδες και 10 γραμμάρια λίπος η μερίδα.

Aρ. 6 : Γρήγορο πρωινό

Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Το πιθανότερο είναι ότι δεν προλαβαίνεις να πάρεις κανονικό πρωινό και έτσι όταν ξυπνάς καταλήγεις να τρως κάτι στα γρήγορα από κάποιο φούρνο.

Εναλλακτική: Αντί αυτού θα μπορούσες να δοκιμάσεις να φτιάξεις δυο τηγανήτες που θα σου δώσουν 175 θερμίδες και 5 γραμμάρια λίπους.

Aρ. 5 : Παγωτό

Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Όπως είναι προφανές το πιο θανατηφόρο παγωτό είναιι αυτό που περιλαβμάνει σιρόπι,κομματάκια γλυκών,brownies ή μπισκότα. Για παράδειγμα μισό μπολάκι παγωτό με γεύση περιλαμβάνει 331 θερμίδες και 22 γραμμάρια λίπος.

Εναλλακτική: Η ιδανική εναλλακτική θα ήταν να προτιμήσεις το σκέτο παγωτό, όπως για παράδειγμα τη βανίλια, το οποίο θα περιέχει 142 θερμίδες και 8 γραμμάρια λίπους.

Aρ. 4 : Πίτσα

Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Μια σπέσιαλ πίτσα με αφράτη ζύμη περιλαμβάνει περίπου 1000 θερμίδες και 42 γραμμάρια λίπους. Τρομακτικό δεν είναι;

Εναλλακτική: Αντί για αυτόν τον εφιάλτη των θερμιδών θα μπορούσες να επιλέξεις μια πίτσα με λαχανικά και λεπτή ζύμη. Με αυτό τον τρόπο θα προσλάβεις για 2 κομμάτια πίτσα 360 θερμίδες και 14 γραμμάρια λίπους.

Aρ. 3 : Τηγανητές πατάτες

Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Μπορεί να μην το συνειδητοποιείς αλλά μια μικρή μερίδα πατάτες από fast food θα σε φορτώσουν με 227 θερμίδες και 11 γραμμάρια λίπους.

Εναλλακτική: Πήγαινε ένα βήμα παρακάτω και φτίαξε μόνο σου τις τηγανητές πατάτες σπίτι σου. Με αυτό τον τρόπο θα πάρεις 175 θερμίδες και 6 γραμμάρια λίπους. Και πιο φτηνά θα σου έρθει και λιγότερες θερμίδες θα καταναλώσεις.

Aρ. 2 : Κέικ

Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Τα κέικ ή οι πίτες που περιέχουν ξηρούς καρπούς, τυρί ή κρέμα είναι η χειρότερη επιλογή που θα μπορούσες να κάνεις. Ένα κομμάτι cheesecake με επικάλυψη από φράουλες περιέχει 440 θερμίδες και 28 γραμμάρια λίπους.

Εναλλακτική: Μπορεί να τρελαίνεσαι για cheesecake αλλά εάν θέλεις να παραμείνουν οι κοιλιακοί σου στη θέση τους τότε καλά θα κάνεις να το ξεχάσεις και να δοκιμάσεις ένα απλό κείκ που θα σου δώσεις μόλις 150 θερμίδες και 0 γραμμάρια λίπους.

Aρ. 1 : Χάμπουργκερ

Διατροφή: 10 υγιεινά junk food

Και σε αυτή τη περίπτωση καλό θα ήταν να αποφεύγεις οτιδήποτε περιέχει τυρί, σως ή οτιδήποτε έξτρα καθώς θα πάρεις θερμίδες που δεν τις χρειάζεσαι. Για παράδειγμα ένα cheeseburger με διπλό τυρί περιέχει 477 θερμίδες και 25 γραμμάρια λίπος.

Εναλλακτική: Επίλεξε ένα χάμπουργκερ όσο πιο απλό γίνεται και με αυτό τον τρόπο θα προσλάβεις μόνο 240 θερμίδες και 8 γραμμάρια λίπους.

Πηγή: menslounge.gr

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *