6 Tricks για να πετύχετε ένα φυσιολογικό βαρος

6 Tricks για να πετύχετε ένα φυσιολογικό βαρος

Πολλοί από εμάς είμαστε λίγο τεμπέληδες και βαριόμαστε να κάνουμε κάποια απαραίτητα πράγματα που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε κιλά. Διαβάστε έξι πολύ απλά tricks που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε ένα φυσιολογικό βάρος αλλά και να χάσετε κάποια παραπανίσια κιλά.

  • 1. Πάρτε μια πολυβιταμίνη

Δεν είμαστε υπέρ των χαπιών διατροφής, αλλά… υπάρχουν κάποιες ενδείξεις που υποδηλώνουν ότι η λήψη, σε καθημερινή βάση, πολυβιταμίνης μπορεί να βοηθήσει πραγματικά στην απώλεια βάρους. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι όταν παίρνουμε ένα πολυβιταμινούχο σκεύασμα, είτε χάνουμε περισσότερο βάρος είτε αισθανόμαστε λιγότερο πεινασμένοι. Οι διατροφολόγοι πιστεύουν ότι όταν έχετε κάποιες βιταμίνες σε χαμηλά επίπεδα στον οργανισμό, αυτό μας ενθαρρύνει να τρώμε περισσότερο. Ένα πολυβιταμινούχο σκεύασμα μπορεί να σας βοηθήσει ώστε να έχετε φυσιολογικά επίπεδα βιταμινών στον οργανισμό σας, κάτι το οποίο θα σας κόψει την μεγάλη όρεξη για φαγητό.

  • 2. Ζυγιστείτε

Ένα πολύ εύκολο βήμα. Η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι που ζυγίζονται τακτικά είναι πιο πιθανό να έχουν ένα φυσιολογικό βάρος. Όταν παρακολουθείτε το βάρος σας, έχετε περισσότερες πιθανότητες να παρατηρήσετε αν έχετε πάρει κάποιο κιλό παραπάνω και να λάβετε τα μέτρα σας.

  • 3. Ξεκινήστε το γεύμα σας με μια σούπα ή σαλάτα

Οι σούπες και οι σαλάτες έχουν κάτι κοινό: Έχουν πολύ νερό και φυτικές ίνες, οι οποίες θα σας γεμίσουν το στομάχι. Ξεκινώντας το γεύμα σας με μια σούπα ή μια σαλάτα μπορείτε να κρατηθείτε μακριά από το να φάτε το κυρίως γεύμα με μανία και έτσι θα πάρετε λιγότερες θερμίδες. Για του λόγου το αληθές, ξεκινώντας το γεύμα σας με μια σαλάτα μπορεί να σας κάνει να φάτε 12% λιγότερες θερμίδες συνολικά μέσα στο γεύμα, σύμφωνα με έρευνα του Pennsylvania State University. Μια άλλη μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι που ξεκίνησαν το μεσημεριανό γεύμα με σούπα λαχανικών κατέληξαν να τρώνε 20% λιγότερο σε σχέση με εκείνους που παρέλειψαν τη σούπα.

  • 4. Τρώτε πρωινό

Το πρωινό είναι ένα γεύμα που το φτιάχνετε πολύ εύκολα χωρίς να καταβάλετε μεγάλη προσπάθεια. Δεν είναι δύσκολο να ετοιμάσετε ένα μπολ με δημητριακά ή να φάτε μια μπανάνα βάζοντας πάνω της φυστικοβούτυρο. Επιπλέον, η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι που έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στην απώλεια βάρους, έχουν την τάση να τρώνε πρωινό κάθε μέρα.

  • 5. Πίνετε νερό πριν από το φαγητό

Όταν αισθάνεστε πεινασμένοι, πίνετε νερό πριν το φαγητό. Είναι μια πολύ απλή και χρήσιμη συμβουλή. Μια μελέτη το 2010 στο περιοδικό «Obesity» διαπίστωσε ότι οι ενήλικες που έπιναν δύο ποτήρια νερό πριν από το γεύμα, έτρωγαν λιγότερο κατά τη διάρκεια του γεύματος και έχασαν περισσότερο βάρος μέσα σε 12 εβδομάδες σε σύγκριση με την ομάδα που δεν έπινε νερό πριν το φαγητό.

  • 6. Αγοράστε έτοιμα, κομμένα, λαχανικά

Σίγουρα, αν έχετε το χρόνο και την όρεξη να αγοράσετε λαχανικά ολόκληρα και στη συνέχεια να τα κόψετε και να τα βάλετε στο ψυγείο, είναι κάτι πολύ εύστοχο. Όμως, το να έχετε έτοιμες και αγορασμένες σαλάτες με μαρούλι, καρότα, λάχανα ή και έτοιμα κομμένα φρούτα θα σας οδηγήσει να τα επιλέξετε πανεύκολα τόσο σαν σνακ, όσο και σαν συνοδευτικό σε ένα γεύμα.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …