4 «κακά» πράγματα που κάνετε στο γραφείο και πρέπει να τα σταματήσετε

4 «κακά» πράγματα που κάνετε στο γραφείο και πρέπει να τα σταματήσετε

Οι περισσότεροι από εμάς περνούν μεγάλο μέρος της μέρας μπροστά από έναν υπολογιστή. Αυτές οι 8 ώρες στην δουλειά σίγουρα φέρνουν μαζί τους και άλλες συνήθειές οι οποίες μπορεί να είναι κακές για την υγεία μας. Διαβάστε τα 4 πράγματα που κάνετε στο γραφείο σας και θα πρέπει άμεσα να τα σταματήσετε.

  • 1. Τσιμπολογάτε

Δεν είναι ότι η κατανάλωση φαγητού στο γραφείο σας, είναι τόσο κακό πράγμα (αν και πρέπει να προσέχετε τα μικρόβια), αλλά το γεγονός ότι, όταν αναμειγνύεται το φαγητό με την εργασία, αυτό μπορεί να είναι καταστροφικό για τη διατροφή σας. Η απρόσεκτη κατανάλωση μπορεί να σας οδηγήσει σε υπερκατανάλωση, χωρίς να το καταλάβετε. Αν μπορείτε, κάντε ένα διάλειμμα και φάτε κάπου αλλού, όπου θα μπορείτε να εστιάσετε στο πιάτο και στο φαγητό σας.

  • 2. Κάθεστε σταυροπόδι

Μπορεί να μην το έχετε καν σκεφτεί, αλλά το πιο πιθανό είναι να σταυρώνετε τα πόδια σας στα γόνατα συχνά όταν κάθεστε. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε συσσώρευση της πίεσης στα πόδια σας, και όχι μόνο αυτό, είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους αυτή η στάση μπορεί να σας δημιουργήσει πόνο στην πλάτη. Έτσι, προσπαθήστε να κάθεστε κανονικά.

  • 3. Ακούτε μουσική από τα ακουστικά

Μερικές φορές, οι βαρετές μέρες στη δουλειά σας προκαλούν να βάλετε τα ακουστικά σας και να ακούσετε μουσική. Σε αυτήν την περίπτωση, βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε βάλει το «volume» σε μεγάλη ένταση, καθώς ο κίνδυνος βλάβης για το τύμπανο σας παραμονεύει. Από τη στιγμή που ξοδεύετε πολύ χρόνο φορώντας ακουστικά, βεβαιωθείτε ότι δίνετε προσοχή στην ένταση που ακούτε μουσική.

  • 4. Δεν κάνετε διάλειμμα

Πόσες φορές παρασύρεστε από μια δυσκολία μέσα στην εργασία και δεν κάνετε διάλειμμα; Μπορεί να είναι εύκολο να ξεχνάτε ότι δεν έχετε ξαναγεμίσει το μπουκάλι με το νερό σας ή ότι δεν πήρατε το μεσημεριανό σας γεύμα. Αλλά επειδή όλοι γνωρίζουμε πόσο κακή μπορεί να είναι η παρατεταμένη καθιστική εργασία για την υγεία σας (διαβάστε γιατί πρέπει να σηκωνόμαστε από την καρέκλα κάθε 1 ώρα) προσπαθήστε να θυμηθείτε ότι ένα διάλειμμα διαρκεί μόνο λίγα λεπτά και θα σας κάνει να αισθανθείτε πολύ καλύτερα.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …