Πέντε γεύματα χωρίς κρέας, για τους λάτρεις του κρέατος

Πέντε γεύματα, χωρίς κρέας, για τους λάτρεις του κρέατος

Σας αρέσει πολύ το κρέας αλλά ξέρετε ότι δεν πρέπει να το καταναλώνετε συχνά. Σας έχουμε τη λύση. Δείτε 6 προτάσεις με φαγητά που μπορούν να το αντικαταστήσουν επάξια!

1. Όσπρια
Πλούσια σε πρωτεΐνες. Πάρτε φασόλια, φακές ή ρεβίθια και μαγειρέψτε τα με τσίλι. Αυτό μας αναφέρει ο Dawn Jackson Blatner, ένας διαιτολόγος και συγγραφέας του βιβλίου «The Flexitarian Diet». Σωστά, σας θυμίζει κάτι από μεξικάνικη κουζίνα!

2. Αυγά
Πέραν του ότι είναι μια πηγή πρωτεϊνών, τα αυγά περιέχουν βιταμίνες και ανόργανα συστατικά. Φτιάξτε μια ομελέτα για δείπνο ή βάλτε τα μέσα σε ένα τοστ.

3. Τόφου
Το Τόφου είναι ένα προϊόν από το γάλα της σόγιας και παρασκευάζεται παρόμοια με το τυρί. Είναι δημοφιλές σε πολλές χώρες της Άπω Ανατολής (Ιαπωνία, Κίνα κ.α). Βάλτε το τόφου σε σούπες, ή σε μείγμα για σάλτσες που χρησιμοποιούμε στις σαλάτες.

4. Κινόα
Η επιστημονική του ονομασία είναι Chenopodium quinoa και ανήκει στα ψευτοδημητριακά. Προέρχεται από τη Νότια Αμερική και πιστεύεται ότι ήταν ένας από τους λόγους που συνέβαλλαν στο πολιτισμό των Ίνκας. Είχε μεγάλη σημασία για τους προ-Κολόμβιους πολιτισμούς των Άνδεων. Ήταν η δεύτερη κύρια τροφή μετά την πατάτα και το καλαμπόκι. Είναι μια πλήρης πρωτεΐνη και μπορείτε να το καταναλώσετε, αντί για τα ζυμαρικά και το ρύζι, σε πολλά πιάτα.

5. Ξηροί καρποί και τυρί
Πασπαλίστε τα στις σαλάτες, σε σούπες και στο πιλάφι. Οι ξηροί καρποί κυρίως τα αμύγδαλα, τα καρύδια, τα φουντούκια και τα φιστίκια, είναι μια κατηγορία τροφίμων που προσφέρουν στον οργανισμό μας ενέργεια και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Μικρή ποσότητα ξηρών καρπών τροφοδοτεί τον οργανισμό μας με μεγάλες ποσότητες ενέργειας, ακόρεστων λιπαρών οξέων (Ω – 3 και Ω-6), φυτικών πρωτεϊνών, αντιοξειδωτικών (α-τοκοφερόλη), βιταμινών Β, ανόργανων συστατικών (ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο, μαγνήσιο και χαλκό), φυτικών ινών, πολυφαινόλες, αργινίνη και τανίνες.

Check Also

Sun In Life (5)

Sun In Life: Το πρώτο μανάβικο με σεφ στην Ελλάδα!

Εδώ στο e-Diet.gr έχουμε μιλήσει αρκετές φορές για την διατροφική αξία και τα πολλαπλά οφέλη …