Οδηγός αγοράς κατεψυγμένων προϊόντων

Οδηγός αγοράς κατεψυγμένων προϊόντων

Τα κατεψυγμένα προϊόντα σας βοηθούν να κερδίζετε χρόνο και, αν ξέρετε τι ψάχνετε, μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτά στο έπακρο.

Τα κατεψυγμένα λαχανικά και φρούτα μπορεί πραγματικά να είναι πιο θρεπτικά από τα φρέσκα, αν συσκευάζονται αμέσως μετά τη συγκομιδή τους καθώς με αυτόν τον τρόπο τα θρεπτικά συστατικά τους μένουν αναλλοίωτα. Τα λαχανικά και τα φρούτα συνήθως διαρκούν για περίπου οκτώ μήνες, χωρίς να έχουν ανοιχτεί, στην κατάψυξη.

  • Λαχανικά

Ψάχνετε για: Απλό, για 100% λαχανικά, χωρίς κάποιο άλλο συμπλήρωμα. Βεβαιωθείτε ότι τα λαχανικά δεν έχουν πιάσει πάγο. Θα είναι ένα σημάδι ότι έχουν αποψυχθεί και επαναψυχθεί. Αυτό σημαίνει ότι διατηρούν λιγότερες βιταμίνες, λέει η Σάρα Krieger, μια διαιτολόγος από το St. Petersburg της Φλόριντα.

Αποφύγετε: Οτιδήποτε αναμιγνύεται με τυρί ή σάλτσα ή συνοδεύεται από ζυμαρικά και ρύζι. Ένα φλιτζάνι απλό κατεψυγμένο μπρόκολο, για παράδειγμα, έχει 30 θερμίδες, καθόλου λίπος, και 20 χιλιοστόγραμμα νατρίου. Μια ίδια μερίδα μπρόκολο με σάλτσα τυριών έχει θερμίδες περισσότερο από το διπλάσιο και νάτριο που φτάνει περίπου τα 600 milligrams.

Συμβουλή: Βάλτε τα κατεψυγμένα λαχανικά (αποψύξτε τα στο φούρνο μικροκυμάτων ή σε ένα μπολ με κρύο νερό) σε κατσαρόλες, βράστε τα ή κάντε τα σούπες. Μπορείτε να τα πολτοποιήσετε και να τα χρησιμοποιήσετε σας σος σε φρέσκες σαλάτες.

  • Φρούτα

Ψάχνετε για: Και πάλι για απλά φρούτα, τίποτα περισσότερο. Ψάξτε για επανασφραγιζόμενες σακούλες για να αποφύγετε να πιάσουν τα φρούτα σας κρυστάλλους από πάγο, που μπορούν να τα αφυδατώσουν και, ενδεχομένως, να χάσουν τη γεύση τους ή τα θρεπτικά συστατικά τους.

Αποφύγετε: Τα φρούτα που συσκευάζονται με ζάχαρη. Για παράδειγμα οι κατεψυγμένες φράουλες σε σιρόπι μπορεί να περιέχουν έως και 11 φορές περισσότερη ζάχαρη (περίπου 17 κουταλάκια του γλυκού) από το κανονικό.

Συμβουλή: Τα κατεψυγμένα φρούτα μπορεί να είναι πιο νόστιμα όταν τα καταναλώνετε κατευθείαν από την κατάψυξη. Mango, κεράσια και βατόμουρα είναι ιδιαίτερα νόστιμα όταν τρώγονται παγωμένα. Μπορείτε να τα συνδυάσετε πάνω σε κρέπες, βάφλες αλλά και στο γιαούρτι για αντιοξειδωτικές επιδράσεις.

Check Also

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Σπιτικές ελιές τσακιστές: Πως τις φτιάχνουμε

Ελέω κρίσης, οι αστοί ανακαλύψαμε τις ελιές που έχουμε στο εξοχικό, στο χωρίο, στον κήπο …