Καταναλώστε περισσότερο ψάρι!

Ψάρια

Ο στόχος – πρόκληση του Σεπτεμβρίου: Καταναλώστε θαλασσινά στο γεύμα σας δύο φορές την εβδομάδα.

Όταν οι επιστήμονες συγκρίνουν τις δίαιτες ανά τον κόσμο, οι πιο υγιεινές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Πολλά θαλασσινά. Οι άνθρωποι που ζουν στην Ισλανδία, για παράδειγμα, έχουν το υψηλότερο ποσοστό κατανάλωσης θαλασσινών ανά άτομο με 250 ευρώ τον χρόνο. Οι ίδιοι άνθρωποι, οι Ισλανδοί, έχουν και προσδόκιμο ζωής κοντά στα 81 έτη, από τα πιο υψηλά στο κόσμο. Τα ψάρια δεν είναι ο μοναδικός λόγος, ωστόσο βοηθούν.

Τι κάνει τα θαλασσινά υγιεινά; Πρώτα απ’ όλα είναι άπαχα με πολύ λίγο κορεσμένο λίπος. Επίσης, περιέχουν τα πολύ καλά για εμάς ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα πολυακόρεστα λίπη που έχει αποδειχτεί ότι προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις, από ορισμένες μορφές καρκίνου και συντελούν στην μείωση της πίεσης του αίματος ενώ ταυτόχρονα βοηθούν στον έλεγχο της φλεγμονής.

Στις ΗΠΑ, διαιτητικές οδηγίες ήρθαν να τονίσουν την σημασία των θαλασσινών και να προτείνουν την κατανάλωσή τους δύο φορές την εβδομάδα αντί για μοσχάρι, χοιρινό ή πουλερικά.

Η πρόκληση για εσάς αυτό τον μήνα είναι να τρώτε ψάρια τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Αν το κάνετε ήδη, δοκιμάστε και νέα είδη θαλασσινών. Τι γίνεται αν είστε χορτοφάγος; Βρείτε άλλους τρόπους για να πάρετε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα!

Check Also

Πώς να μην παίρνετε κιλά αν τρώτε συνέχεια έξω - Οι 10 τρόποι

Πώς να μην παίρνετε κιλά αν τρώτε συνέχεια έξω – Οι 10 τρόποι

Μιας και φτάνει το Σαββατοκύριακο και ετοιμάζεστε να φάτε έξω, δείτε πως μπορείτε να γλιτώσετε …